Friday, August 17, 2012

Γιατί να είμαι ενωτικός;;;

Καταρχάς θέλω να ξεκαθαρίσω ότι είμαι περήφανος για την ελληνική μου εθνικότητα και ιστορία. Δεν είμαι ούτε ανθέλλην ούτε τουρκόφιλος. Απλά θέλω να εγείρω το ερώτημα αυτό και σας παρακαλώ ακούστε τις απόψεις μου.
Πριν ξεκινήσω θέλω να αναφέρω ότι (απ' ότι γνωρίζω προσωπικά) η σημαία του Ελληνικού έθνους είναι η σημαία στα δεξιά. Η σημαία που όλοι σας υψώνεται είναι η σημαία του ελληνικού κράτους. Άσχετο όμως αυτό και απλά μια μικρή παρένθεση.



Λοιπόν, είμαστε όλοι Έλληνες της Κύπρου. Ελληνική εθνικότητα Κυπριακή υπηκοότητα. Στην Ελλάδα του σήμερα που πολιτικά, οικονομικά και σε πολλούς άλλους τομείς είναι κατεστραμμένη, ποιος ο λόγος να ζητώ ένωση της Κύπρου με αυτήν;; Ναι συμφωνώ ότι είμαι Έλληνας, αλλά η Έλληνες της Αυστραλίας, της Αμερικής, Της Σουηδίας και λοιπών διαφόρων χωρών είναι οι Έλληνες που αγαπούν περισσότερο την Ελλάδα. Περισσότερο από τους κάτοικους Ελλάδας. Επίσης έχω μία τάση ρατσισμού προς τους Τούρκους. Δυστυχώς όμως είτε μέρος της Ελλάδας είμαστε είτε ανεξάρτητο κράτος αυτό δεν τους εμποδίζει από το να έρχονται στην Κύπρο. Ειδικά αν προχωρήσουν οι διαδικασίες ένταξης τους στην Ε.Ε.
Αυτό όμως που θέλω να σας πω εγώ είναι ότι άλλο Ελληνική εθνικότητα και άλλο ελληνική υπηκοότητα. Ναι είμαι Έλληνας. Ναι είμαι περήφανος για την ελληνική μου εθνικότητα (και θα το δείτε σε μελλοντικά posts που θα ασχοληθώ εκτενώς με την Αρχαία Ελλάδα και το τι έχει πετύχει) αλλά το ότι έχω κυπριακή ταυτότητα δεν είναι κάτι το αρνητικό. Είμαι Έλληνας της Κύπρου. Αυτό είμαι και αυτό θέλω να είμαι. Το να ενωθώ με την Ελλάδα για μένα είναι θέμα πολιτικό και όχι εθνικό. Άλλο έθνος και άλλο κράτος.

Θα ήθελα πολύ να ακούσω τις δικές σας απόψεις στα comments. Σας παρακαλώ όμως κόσμια και αιτιολογώντας τις απαντήσεις σας

11 comments :

  1. andreas hajicharalambousAugust 17, 2012 at 9:48 PM

    prwton i foto tou post den ipodikniei to elliniko e8nos alla tin 8riskeftikotita tou ellinismou. gia afto oi polemistes tou 1821 eixan os lavaro tous ton stavro. etsi oi ellines ipodilwnan tin xristianosini tous enanti tou mousoulmanikou stratou p prospathouse na tous allaksopistisi (p.x. genitsaroi) i simea p iparxei smr den noite simea tou kratous alla e8nous. oloi kseroume ti ypodilwni ke ti simvolizei. etsi o stavros hr8e na prosdosei tin pisti mas ke ton sevasmo sto theo sti simea. tr gia tin enwsi as min ksexnoume tin istoria mas. oi dwrieis einai aftoi p eksellinisan tin kipro (peritto na pw oti to prospathisan ke alloi). i enwsi me tin ellada einai kati p dhlwnan to 1955 gia na noithi i kipros os ena kommati kratous ke na aneksartopiithi apo tin agglia p tote imastan apla mia apoikia tou aglikou kratous. stis 16 avgoustou opou to nisi egine pleon kratos me ti gnwsti simfwnia londinou-zirixis den ipirxe logos enwsis ke fisika den iparxi. apla to sinthima tou 55-59 ellada kipros enwsi einai kati p emeine apo tin tote epoxi. ala min pareksigoumaste. eimai perifanos p gennithika ellinas. eimai perifanos p gennithika ellina tis kipru...

    ReplyDelete
  2. http://risenation.blogspot.com/2012/08/blog-post_13.html

    φίλε, στα ερωτήματα σου δίνει απαντήσεις το πιο πάνω άρθρο! διάβαστο προσεχτικά. αναφέρει ακριβώς τον λόγο που πρέπει ο Έλληνας της Κύπρου να είναι Ενωτικός. (κατά την άποψη μου)

    διάβαστο και συζητούμε επ αυτού! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. loipon kirioi, katarxas, mporeite na m vrite kapia politika kai oikonomika pleonektimata tis politikis (usiastika dt idi imaste ena e8nos) enwsis me tin ellada??
      deftero, file siluane diavasa to ar8ro p m edwses alla ta provlimata p 8eteis (kai pistevw akradanta oti ne iparxun kai simfwnw) pistevw oti mporun na li8un me swsti e8niki diapedagwgisi kai oti afto einai p tin dedomeni afti stigmi mas lipei kai oxi i enwsi, mas lipei i swsti e8niki diapedagwgisi.
      Otan imun dimotiko mas edinan ena vivlio, "Δεν ξεχνώ και αγωνίζομαι" pistevw den to dinun pleon dt 8elun na 3exasume, alla ta provlimata p 8eteis file siluane egeirontai logo tis elleimatikis, ews kai aniparktis e8nikis diapedagwgiseis, afto mas lipei kai oxi i enwsi. afto pistevw egw

      Delete
    2. ρε φίλε αν μπορείς μεν γράφεις greeklish εν θωρείς ήταν όμορφα γράφεις τα άρθρα; :p

      λοιπόν, να σου απαντήσω.. πολιτικά πλεονεκτήματα υπάρχουν όπως και οικονομικά, φτάνει να υπάρχει καλή θέληση από την πολιτική ηγεσία.. επίσης, στο στα πλεονεκτήματα και μειωνεκτήματα της Ένωσης εν καλά να σκεφτόμαστε ως Έλληνες ΜΟΝΟΝ και όχι ως Έλληνες της Κύπρου! σημαντικό! το θέμα είναι τι πλεονεκτήματα θα αποκτήσει ο Ελληνισμός όχι οι Κυπραίοι.. εκεί πρέπει να στηρίζουμε την βάση μας.. μας ενδιαφέρει ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ο ελληνισμός και όχι μόνο η ιδιαίτερη μας Πατρίδα..

      Πολιτικά θα είμαστε ένα μεγαλύτερο κράτος (ως Ελλάδα) θα έχουμε πλεονεκτήματα στον χώρο. σκέψου απλά ότι η Κύπρος είναι σταυρωδρόμι τριών ηπείρων.. οικονομικά η Ελλάδα έχει προοπτικές να γίνει πανίσχυρη με την εξώριξη φυσικού αερίου ΚΑΙ από την Κρήτη ΚΑΙ από Κύπρο.. σκέψου απλά πόσο θα ενισχυθεί οικονομικά.. στρατιωτικά μπορούν να εγκατασταθούν πανεύκολα βάσεις των F16 και να είναι σε πλήρη ασφάλεια το νησί μας! ακόμα ένα σημαντικό επιχείρημα για την Ένωση.! σήμερα (λόγο του ανεξηρτησιακού κράτους) οι πολιτικάντηδες μας ήβραν ευκαιρία να καταπατήσουν το Ενιαίο Αμυντικό Δόγμα (το οποίο δεν προνοούσε βάσεις στην Κύπρο).. ενώ με την Ένωση πολλά απλά θα ήμασταν κι επίσημα Ελλάς!

      όσον αφορά την εκπαίδευση και κατά πόσον μπορεί να αντικατασταθεί, τι θέλουμε δηλαδή άλλο να μαθαίνουν τα παιδιά στο σχολείο ότι εδώ είναι Ελλάδα; ότι η Κύπρος εν ελληνική; τούτα μαθαίνουν τα και τωρά.. αλλά πρόσεξε, λόγο του ότι έχουμε ανεξάρτητο κράτος με την σημαία την συγκεκριμένη και με "εθνόσημο" έναν πουλλούι, ωθεί στην νεοκυπριακή συνείδηση! εν πολλά απλό!

      Τελειώνοντας, την πολιτική της Ένωσης θα την ασπαστεί μια κυβέρνηση που σίγουρα δεν θα είναι εθνοπροδότες, δεν θα τους κόφτει το χρήμα αλλά το Έθνος και η εθνική επιβίωση. κατ΄επέκταση, σκέψου μια τέτοια πολιτική ηγεσία, δεν θα τρώει που τα λεφτά του λαού, θα ενδιαφέρει η οικονομία θα αγωνιστεί για τούτο και θα αιτείται και Ένωση! αν θα γίνει Ένωση θα γίνει υπό πολιτικές ηγεσίες οι οποίες είναι καθαρά πατριωτικές και θα προσπαθήσουν να λύσουν τα προβλήματα του κράτους και όχι να τα επιδινώνουν.. τελειώνοντας, την "ανεξαρτησία" ζούμε την, βλέπουμε τα χάλια μας.. την Ένωση που εδώσαν το αίμα τους οι Παπούδες μας δεν την εζήσαμε ούτε μια μέρα.. θεωρώ ότι η Ένωση έχει πολλά να προσφέρει στο Έθνος παρά η ανεξαρτησία ΟΠΩΣ και ναν αυτή..

      Delete
    3. antreas hajicharalambousAugust 18, 2012 at 2:17 PM

      file den yparxei periptwsi enwsis me tin ellada ke vasika den yphrxe periptwsi. to 1960 ke sti simfwnia londinou-zirixis p ipograpse o ekastote proedros tis DIMOKRATIAS TIS KIPROU ARXIEPISKOPOS MAKARIOS metaksi tis aneksartisias simfonithikan ke alla. pio sigkekrimena simfwnithikan i glwsses. etsi oi episimes glwsses tis kiprou einai i elliniki me to megalitero pososto twn katoikwn na tin mila (afou kai oi edres sti tote vouli gia tou ellinokiprious itan perissoteres), i tourkiki ke i aggliki meta apo apaitisi tou bretanikou kratous. afto p thelw na pw einai oti den mporei ena mikto kratos na eisel8ei se mia enwsi. ke apopsi m einai oti den einai katholou ma katholou efikto. ke apla na erwtisw kati. an oi ellines zitoun enwsi me tin ellada ke opos les file tha itan kati to swsto na praksoume tote oi tourkokiprioi den tha itan swsto na apetisoun mia enwsi me tin tourkia?????? apla mia erwtisi xwris pareksigisi.

      Delete
  3. Λοιπόν αν μπορείτε ρε κοπέλια γράφετε με ελληνικούς χαρακτήρες και εν μπορώ να διαβάζω μεγάλα κείμενα greeklish!

    Λοιπόν ένα ένα! εν ξέρω γιατί αναφέρνεις τον Μακάριο με κεφαλαία γράμματα αλλά θα το αγνοήσω! Επίσης, ο Μακάριος ΔΕΝ ήταν πρόεδρος όταν υπέγραφε τις συμφωνίες.

    Επίσης, μια διευκρήνηση, οι συμφωνίες Ζυρήχης Λονδίνου ΔΕΝ ήταν λύση ανεξαρτησίας... Ξαναείδες ανεξαρτησία με δικαίωμα επέμβασης τρίτων χωρών; εγώ πάντως εν εξαναείδα τέτοια ανεξαρτησία..

    Το σύνταγμα του '60 ήταν εξαιρετικά δισλειτουργικό! και ασαφές! τούτο εδιαπιστώσαν το πολλοί συνταγματολόγοι και μελετητές! επίσης, ήταν άδικο 70-30 σε όλα ενώ οι Τ/κ ήταν μόνο 18%! επίσης, πολλές φορές στις δημόσιες υπηρεσίες δεν είχαν άτομα να βάλουν (λογικό γιατί ήταν μόνο 18%) και υπήρχαν προβλήματα.. Σημαντική είναι μια περίπτωση κατά την οποία οι Τ/κ έπρεπε να εβάζαν γιατρό και δεν είχαν ειδικευμένο άλλο να βάλουν.. αναγκαστήκαν όμως να βάλουν κάποιον ανιδίκευτο με αποτέλεσμα να δημιουργούνται άλλα προβλήματα..

    Ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα ήταν οι χωριστοί δήμοι που ήταν αδιευκρίνιστο πότε θα εμπαίναν σε λειτουργία!

    Γενικά, το σύνταγμα ήταν μια πατάτα. και ευθύνεται για όλα τα κακά που υπήρξαν μετά.. ήταν η αρχή να δημιουργηθεί μια Τ/κ κοινότητα και έτσι η Τουρκία πολλά εύκολα να την εκμεταλλευτεί για να ικανοποιήσει τα σχέδια της έναντι της Κύπρου.

    Αυτά γενικά για το σύνταγμα το οποίο προσωπικά απεχθάνομαι γιατί εκτός του ότι ήταν η ταφόπλακα της Ένωσης δημιούργησε προβλήματα ανευ προηγουμένου! ενώ αν εγίνετουν η Ένωση κανένα πρόβλημα δεν θα υπήρχε αν οι Έλληνες βέβαια συμπεριφέρονταν με σωφροσύνη απέναντι στις μειονότητες που θα πρέπει να τις προφυλάσσουν..

    όσον αφορά το τι γλώσσα μιλούσαν οι κάτοικοι θεωρώ ότι απλά τα βλέπεις πολλά πουπάνω πουπάνω. γνωρίζεις ότι το μεγαλύτερο μέρος (αν όχι όλοι) των Τ/κ μιλούσαν άπταιστα την Ελληνική; Ακόμη και οι αξιωματούχοι που άρχισαν να μιλούν την τουρκική στο πρώτο υπουργικό συμβούλιο της Κ.Δ. μετά αρχίσαν και εμιλούσαν την ελληνική για παραπάνω ευκολία. Κατ' επέκταση οι Τ/κ ΔΕΝ είναι οι σημερινοί Τούρκοι που προωθεί το ΑΚΕΛ και η πολιτική μας ηγεσία σήμερα. Οι Τ/κ είναι ή ήταν εξισλαμισμένοι Έλληνες. Σημαντικό είναι δε να αναφερθεί ότι στο χωριό Δάλι (ή κάποιο κοντινό νομίζω) υπάρχει Τ/κυπριακή οικογένεια που σύμφωνα με μια συνέντευξη που πήρε η καθηγήτρια μου της Ιστορίας από τον παππού, η οικογένεια στο σπίτι ΠΑΝΤΑ μιλούσε ελληνικά!!!

    Τελειώνοντας με αυτό το κεφάλαιο καταλήγω ότι η Ένωση για αυτόν τον λόγο επίσης ήταν εφικτή. του 50 εξάλλου και Τ/κ υπόγραψαν Ένωση μετά της Μητρός Πατρίδος!

    Στην ερώτηση σου απάντα το πιο πάνω που ανάφερα με τους Τ/κ. επίσης, θεωρώ την λίον άστοχη καθώς αφού είμαστε ένας Λαός (Ε/κ, Τ/κ) γιατί ποτέ μετά την "ανεξαρτησία" δεν έγινε ΕΝΙΑΙΟ δημοψήφισμα; άρα έτσι ο κυπριακός λαός θα αποφάσιζε την Ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα..

    Η Ένωση εν ανέφικτη σήμερα, μπορώ να το αποδεχτώ, όμως εν μπορώ να αποδεχτώ ότι εν μπορεί να γίνει κάποια μέρα.. φτάνει να υπάρχουν λίγοι Έλληνες που θα την κρατούν στις καρδιές τους σαν φλόγα που ποτέ δεν σβήνει.. γιατί εκείνη η φλόγα αναζωπυρώνεται και διατηρείται όχι από λάδι, αλλά από το αίμα των ηρώων μας που με ένα χαμόγελο στα χείλι και ένα τραγούδι στο στόμα αντιμετώπιζαν τον θάνατο! εν τεράστιο τούτο το πράμα που η ανθρώπινη λογική εν μπορεί ούτε καν να το φανταστεί!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αντρέας ΧατζηχαραλάμπουςAugust 18, 2012 at 5:56 PM

      Στη συμφωνία του Λονδίνου ο Μακάριος πήγε ως εκπρόσωπος της Ε/Κ κοινότητας ενώ ο Κιουτσούκ (αν θυμάμαι σωστα) ως εκπρόσωπος της Τ/Κ κοινότητας (σωστό στο ότι δεν ήταν ακόμη πρόεδρος). Η συνθήκη όμως κατοχύρωνε την ανεξαρτησία της Κύπρου. Το ότι αναφέρω το όνομα Μακάριος με κεφαλαία δεν σημαίνει κάτι, απλά μου ξέφυγε και απολογούμε. Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι η Κυπριακή Δημοκρατία. Είτε μας αρέσει είτε όχι είμαστε ένα ανεξάρτητο κράτος πλέον με τα καλά και με τα κάκα του ίδιου του συντάγματος μας και δεν μπορούμε να το ορίζουμε ως πατάτα και να ορκίζεσαι (για τα αγόρια που υπηράτησαν)πίστη στη πατρίδα και προς όλους τους νόμους αυτής.

      Όσο για τα παλλικάρια και τους ήρωες μας πέθαναν για ένα σκοπό. Την ελευθερία, όπως την εξηγεί ο καθένας από εμάς και όχι για την ένωση που το 50 ήταν ένα διαφορετικό κίνημα (οι Ενωτικοί).

      Όσο για το δημοψήφισμα του 50 δεν έγινε σε κάλπες η σε δημόσιο χώρο. Το δημοψήφισμα εισηγήθηκε η Ελληνορθόδοξη Εκκλησία της Κύπρου στη Βρετανική Αποικιακή Κυβέρνηση, η οποία και το απέρριψε. Έτσι,όπως ξέρω εγώ και μου διηγήθηκαν παππούδες και γνωστοί, το δημοψήφισμα έγινε στους ναούς μετά τη λειτουργία για δύο συνεχόμενες Κυριακές με συλλογή υπογραφών. Κατ' επέκταση το βρίσκω λίγο απίθανο να υπέγραψαν και πάρα πολλοί Τ/Κ. Υπόγραψαν ναι, αλλά να μην υπαρβάλλουμε.

      Αλλά το ερώτημα είναι: πως μπορούσε η Κύπρος να ενταχθεί στην Ελλάδα αφού στην Ελλάδα δεν υπήρχε καν δημοκρατία; δεν έχω την απάντηση.

      Η ένωση με την Ελλάδα είναι ένα θέμα που δεν μπορούμε να πούμε και πολλά. Το νησί μας ήταν, είναι και θα είναι ενας στρατηγικό στόχος και όποτε δοθεί η ευκαιρία πολλές είναι οι χώρες που θα προσπαθήσουν να διεκδικήσουν έστω και τα ελάχιστα δικαιώματα, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα (όσο απίθανο και αν ακούγεται).

      Στο ότι και Τ/Κ μιλούσαν την ελληνική, γνωρίζω και πολλούς γνωστούς (μεταξύ τους και ο παππούς μου) οι οποίοι ήξεραν και μιλούσαν τη τουρκική - οπότε δεν ευσταθεί το ότι ήταν για ευκολία τους.

      Ωστόσο δεν θέλω να μπω στη διαδικασία συζήτησης για την ενωση γιατί το βρίσκω αχρείαστο. Είμαι Κύπριος, είμαι περήφανος και όπως και οι ήρωες μας θα υπερασπιζόμουν και εγώ την αυτοκυριαρχία του νησιού μας και την ελευθερία του.





      Delete
  4. Λοιπόν, εννα γράψω με ελληνικούς χαρακτήρες ρε Σιλουανέ να μεν παραπονιέσε. Καταρχάς κάποια πράματα που λες εγώ δεν τα βλέπω. Πλεονεκτήματα στην Ελλάδα ναι βρίσκω πολλά. Αλλά στην Κύπρο έτσι όπως είναι τωρά δεν βρίσκω. Επίσης συμφωνώ ότι το σύνταγμα είναι πατάτα και πρέπει να αλλαχτεί αλλά μέχρι να αλλαχτεί τζίνον είναι. Που την στιγμή όμως που είναι πατάτα δεν βλέπω κάποια συσχέτιση αυτού με την Ένωση. Οκ αν εγίνετουν η ένωση την εποχή του δημοψηφίσματος ίσως να ήταν καλύτερα, αλλά τωρά εν είδα απάντηση για τα πλεονεκτήματα για εμένα τον Έλληνα της Κύπρου για ένωση. Επίσης μιλάς για κάποια κυβέρνηση η οποία θα έλθει κάποτε η οποία θα είναι σωστή κλπ κλπ. Φίλε Σιλουανέ για να επέλθει τούτο πρέπει πρώτα να διαπαιδαγωγούμε σωστά τα παιδιά μας, να μεν τα καμνουμεν αρνιά τον κομμάτων τζαι ίσως, (λέω ίσως διότι δεν παύουμε να ζούμε στην Κύπρο του βολέματος τζαι του φαγιού) να υπάρξει κάτι καλύτερο. Αλλά όπως σου είπα όταν επέλθει η σωστή εθνική διαπαιδαγώγηση (αφαιρώ το θρησκευτική διότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΟΣ) τότε θα έλθει η κυβέρνηση που ζητάς και θέλεις αλλά τότε η ένωση θα είναι και πάλι αχρείαστη διότι θα νιώθουμε περήφανοι ως Έλληνες της Κύπρου και δεν θα υπάρχει Ελληνοκύπριος που να περιφρονεί την Ελληνική του εθνικότητα

    ReplyDelete
  5. Φίλε ένα ένα τα πράματα. εν απάντας σε βασικά πράματα που έβαλα κάτω. Επίσης, οφείλω να ομολογήσω ότι συμβαίνει κάτι παράδοξο! αντί δηλαδή να μιλώ εγώ συναισθηματικά μιλάς εσύ για την Κ.Δ.! πέρα απ' αυτό, εν μου απάντησες για το αν θεωρείς ανεξαρτησιά το σύνταγμα του '60. ούτε συμφώνησες ή διαφώνησες σ' αυτά που έθεσα για το σύνταγμα..

    1 ζήτημα: δεν είναι θέμα αν μου αρέσει ή όχι. το θέμα είναι ότι ΔΕΝ ήμασταν ανεξάρτητο κράτος! επίσης, σύμφωνα με τα πιο πάνω που σου έγραψα τα οποία εν μπορεί κανένας να τα αμφισβητήσει (γιατί έτσι ήταν το σύνταγμα) ήταν μια αποδοχή των εγγλέζων για να χωρίσουν τον Λαό σε Ε/κ και Τ/κ. Γι αυτό και οι Εγγλέζοι πρόσθεσαν αυτό τον όρο! Ο όρκος (τάχα πίστη στους νόμους αυτής κτλ) εν μου λέει κάτι. μπορείς να ορκίζεσαι σε ένα σύνταγμα που το θεωρείς ότι θα μετεξεληχθεί με τις κατάλληλες συγκηρίες ή θα καταργηθεί όταν το επιτρέπουν οι καιροί.. το ότι υπάρχουν κάποιοι θέσμοι εν σημαίνει ότι ο κάθε άνθρωπος εν υπόχρεος να συμφωνεί με αυτούς. Κατ' επέκταση η δημιουργία της Κυπριακής Δημοκρατίας ήταν η αρχή του κακού. Η ρίζα του προβλήματος που εξελήχθηκε μετά από 3 χρόνια σε διαμάχη των κοινοτήτων.

    2ο ζήτημα: Οι ήρωες και τα παλικάρια πέθαναν για ένα σκοπό ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ! είτε μας αρέσει είτε όχι. το 50 δεν ήταν διαφορετικό! τι εννοείς δηλαδή ότι ο αγώνας της ΕΟΚΑ δεν ήταν Ενωτικός ΚΑΘΑΡΑ; οι ίδιοι η ήρωες το αναφέρουν!
    ένα απλό παράδειγμα από τους μεγαλύτερους των ηρώων Κυριάκο Μάτση (το παραθέτω στο επόμενο σχόλιο)

    Πως εν δυνατόν να λες ότι ο κόμσος εσταμάτησε να είναι Ενωτικός από την στιγμή που μέχρι και το 68 το ΑΚΕΛ εστήριζε ΕΝΩΣΗ ανευ ανταλλαγμάτων!

    3ο ζήτημα: το γεγονός ότι δεν έγινε σε κάλπες εν λέει κάτι. έγινε με υπογραφές. δηλαδή φτάνουμε να αμφοισβητούμε και πάλι την ετημηγορία του λαού για Ένωση; το δημοψήφισμα ΕΓΙΝΕ! και βγήκε και αποτέλεσμα!

    επίσης, άλλο να το βρίσκεις απίθανο και άλλο να υπάρχουν στοιχεία! στις υπογραφές υπήρχαν και υπογραφές μουσουλμάνων (κατ' επέκταση Τ/κ). Η Τ/κ όπως σου ανάφερα δεν ήταν όπως τους Τούρκους αλλά ακριβώς κάποιοι άθρησκοι οι οποίοι πιστεύαν και σε Ορθόδοξους Αγίους της Εκκλησίας. 97% αιτήθηκε Ένωση. οι Τ/κ ήταν περίπου 10% του Λαού.. αν υποθέσουμε ότι 3% ήταν Τ/κ τότε 8% υπόγραψε Ένωση.

    4ο ζήτημα: Η Ένωση με την Ελλάδα είναι ένα ζήτημα που μπορούμε να πούμε πάρα πολλά. το γεγονός ότι εν στρατηγηκό στόχος χωρών εν μου λέει κάτι. εν έχει σχέση με το αίτημα της Ένωσης. μακάρι η Ελλάδα να διεκδηκούσε την Κύπρο, μακάρι.. αλλά δυστυχώς δεν το έκανε ποτέ λόγο της πολιτικής ηγεσία που ξέχασε πολύ εύκολα την Κύπρο. Αντιθέτως ο Ελλαδικός λαός δεν την είχε ξεχάσει.

    5ο ζήτημα: Δεν είπα ότι δεν ήξεραν να μιλούν τούρκικα οι Τ/κ! πως θα ήταν Τ/κ τότε; απλά ήξεραν ΚΑΙ ελληνικα! και ακόμα οι παππούδες ξέρουν! το θέμα που σου έθεσα πιο πάνω με την Τ/κ οικογένεια εν ένα παράδειγμα το οποίο αν και δύσκολο να κατανοηθεί εν απόδειξη ότι παρόλο που έχουν τούρκικα ονόματα κτλ, ήταν εξισλαμισμένοι Έλληνες οι πλείστοι! (και άλλοι ήταν έποικοι κατά το 1571 τουρκοκρατία).

    Τέλος, οι ήρωες της Κύπρου υπερασπίστηκαν το αίτημα της Αυτοδιάθεσης - Ένωσης. όσο κι αν δεν μας αρέσει. άνθρωποι πέθαναν για αυτή τους την αξίωση. λεβέντικα. δεν μπορεί κανένας μας να αμφισβητήσει το αίτημα τους και να τους προσδίδει άλλα αιτήματα τα οποία ποτέ δεν ήθελαν. κατ΄επέκταση η τελευταία σου παράγραφος την θεωρώ εντελώς άκυρη.

    "Στην Κύπρο σαν θα πάμε στο ωραίο μας νησί
    σε θέλουμε να φτάσεις Ελλάδα μας και συ
    να διώξεις την σκλαβιά μας και να ρθει Λευτεριά
    να σπάσου αλυσίδες και σίδερα βαριά"
    Ευαγόρας Παλληκαρίδης

    ReplyDelete
  6. Λόγια του Κυριάκου Μάτση: "Εμπρός λοιπόν, Ακρίτες των εθνικών μας επάλξεων. Ας της δώσουμε (αναφέρεται στην Ελλάδα) το κάθε τι. Και την ζωή μας ακόμα, γιατί αν πραγματικά μια φορά κανείς πεθαίνει, το να πεθάνει για την Ελλάδα Θεία είναι η δάφνη.
    Μη ξεχνάτε ποτέ πως εμείς θα αποτελέσουμε τα αυριανά στελέχη του Ελληνικού Στράτου. Μη ξεχνάτε πως σήμερα η Ελλάδα δεν είναι τίποτε άλλο παρα νεκροθήκη ημιθέων, όπως την απεκάλεσε κάποτε ο Βύρων. Μη ξεχνάτε πως είμαστε Έλληνες.
    Και σαν τέτοιοι θα σταθούμε στο ύψος της Ιστορίας μας περήφανοι και αξιοπρεπείς. Ας σταθούμε περήφανοι κι εμείς οι υπόδουλου Κύπριοι γιατί έχουμε αναφαίρετο το δικαίωμα αυτό. Και εμείς πολεμήσαμε πλάι στους άλλους Έλληνες. Χαρήκαμε μαζί τους τις χαρές, κλάψαμε μαζί τους στες συμφορές.
    Το αίμα μας χύθηκε με το άλλο Ελληνικό αίμα, για να ποτίσει το πλατύφυλλο δένδρο της λευτεριάς, το δένδρο που στοιχειώνει και θεριεύει και μεγαλώνει, έτοιμο να απλώσει την ευεργετική του σκιά και στη μικρή μας πατρίδα.
    Όπως δε όλα τα σκλαβωμένα ελληνικά μέρη έτσι και μεις θα βροντοφωνάξουμε το «άνοιξε μάνα μας γλυκιά, την άφθαρτη αγκαλιά σου κι αγκάλιασε μας τα φτωχά τα μαύρα τα παιδία σου» και με λαχτάρα θα καρτερούμε την ώρα του τέλους της πολύπλαγκτης Οδύσσειάς μας»".

    ReplyDelete

tell us your opinion about the subject

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...